Tråd: Länkar på forumet

Hej!

När man klickar på en länk på forumet så öppnas den i samma fönster, dvs man lämnar forumet. Man kan såklart vänsterklicka och öppna länken i nytt fönster, men om det finns möjlighet att ändra standardinställningen så att länkar automatiskt öppnas i nytt fönster, så röstar jag för det.

Kristian

Sv: Länkar på forumet

Håller med om att det vore bra.
Jag är ju inte något proffs på sånt här, men det skall nog gå att få till. Hoppas jag inte krashar hela forumet bara.

Curt

Sv: Länkar på forumet

Zealot skrev:

Man kan såklart vänsterklicka och öppna länken i nytt fönster.
Kristian

Du menar väl högerklick och sen väljer man öppna i nytt fönster eller flik.
Testa på en av mina filmlänkar.
http://www.asatramk.se/index.php?option … ;Itemid=72

Sv: Länkar på forumet

krikonlund skrev:
Zealot skrev:

Man kan såklart vänsterklicka och öppna länken i nytt fönster.
Kristian

Du menar väl högerklick och sen väljer man öppna i nytt fönster eller flik.
Testa på en av mina filmlänkar.
http://www.asatramk.se/index.php?option … ;Itemid=72

Vet du vad, för att inte skriva fel så kollade jag först vilken av knapparna man klickar på, innan jag skrev första inlägget. Då förstår du hur bra jag är på att skilja på höger och vänster... Hustrun hatar när jag ger direktiv som kartläsare...

"Sväng vänster!"  richedit/smileys/YahooIM/103.gif.html


Detta handikapp ska tydligen bero på att vänster och höger hjärnhalva är lika dominanta. Jag är både southpaw och northpaw...

Senaste redigerad av Zealot (2010-04-02 09:11:28)

Sv: Länkar på forumet

Jag hörde talas om en kartläsare i rally som hade samma problem, man blev tvungen att köra med styrbord, babord, nästa problem som uppstod var att killen inte kunde det heller  så man klistrade lappar på instrumentpanelen, grön och röd, då visade det sig att han även var färgblind.richedit/smileys/YahooIM/1.gif.html 

Praktiskt att ha lika hjärna på bägge sidor, då kanske man kunde skriva med både höger och vänster lika bra, eller spika.