Tråd: Ute Matlagning
Vad tycker ni om att vi har en egen rubrik med utematlagning? Där vi kan gå in o hämta recept, bra tips, en färdigkomponerad matsedel för en dag, helg eller en vecka?
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vad tycker ni om att vi har en egen rubrik med utematlagning? Där vi kan gå in o hämta recept, bra tips, en färdigkomponerad matsedel för en dag, helg eller en vecka?
"Köp och sälj". Känns inte bra ialla fall.
MVH Glenn
Ja, jag håller med dig;), nu när vi börjar lägga ut lite recept och tips o råd om matlagning, så känns det inte riktigt som "köp och sälj". Föresten, skulle vi inte kunna göra en facebook sida för Open Canoe?
Jag är för kass på datorer för att ha en åsikt om facebook. Alldeles nyss hittade jag "profil" upptill på denna sida, nu kan man se att jag är från Falkenberg.
Det tog sex månader, jag har också slarvat bort å ä ö på min egen data, jag får ta någon annans dator när jag är ensam hemma.
MVH Glenn
Det enklaste är att starta en ny tråd om utematlagning och recept under Öppen kanot. Om vi lägger in nya recept varje vecka kommer den att hamna högt upp hela tiden och blir lätt att hitta.
Utmärkt med detta (för mig nya) forum men med tanke på allt annat som kan gå fel undvik sammankoppling med Facebook!
..... jag tycker det ar bra ide .....
Plussar på detta.
Att vistas i naturen utan lagad mat, är ingen höjdare.
Färskvaror eller torrfoder för olika färder, en naturlig del i glädjen att tillbringa sin lediga tid ute med sin kanot.
jag började med en recipe
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara