Tråd: Ute Matlagning

Vad tycker ni om att vi har en egen rubrik med utematlagning? Där vi kan gå in o hämta recept, bra tips, en färdigkomponerad matsedel för en dag, helg eller en vecka?

Sv: Ute Matlagning

"Köp och sälj". Känns inte bra ialla fall.

MVH Glenn

Sv: Ute Matlagning

Ja, jag håller med dig;), nu när vi börjar lägga ut lite recept och tips o råd om matlagning, så känns det inte riktigt som "köp och sälj". Föresten, skulle vi inte kunna göra en facebook sida för Open Canoe?

Sv: Ute Matlagning

Jag är för kass på datorer för att ha en åsikt om facebook. Alldeles nyss hittade jag "profil" upptill på denna sida, nu kan man se att jag är från Falkenberg.
Det tog sex månader, jag har också slarvat bort å ä ö på min egen data, jag får ta någon annans dator när jag är ensam hemma.

MVH Glenn

Sv: Ute Matlagning

Det enklaste är att starta en ny tråd om utematlagning och recept under Öppen kanot. Om vi lägger in nya recept varje vecka kommer den att hamna högt upp hela tiden och blir lätt att hitta.

Curt

Sv: Ute Matlagning

Ok, vi satsar på det, istället för under köp och sälj;)

Sv: Ute Matlagning

Utmärkt med detta (för mig nya) forum men med tanke på allt annat som kan gå fel undvik sammankoppling med Facebook!

Sv: Ute Matlagning

Anders skrev:

Vad tycker ni om att vi har en egen rubrik med utematlagning? Där vi kan gå in o hämta recept, bra tips, en färdigkomponerad matsedel för en dag, helg eller en vecka?

..... jag tycker det ar bra ide .....

Sv: Ute Matlagning

Plussar på detta.
Att vistas i naturen utan lagad mat, är ingen höjdare.
Färskvaror eller torrfoder för olika färder, en naturlig del i glädjen att tillbringa sin lediga tid ute med sin kanot.

Sv: Ute Matlagning

jag började  med en recipe