Hej,
Ungefär 7-8 dagar sen , jag skickade en mail till canoeadv.nord och sa till de att jag har bestämd och vill köppa en 16" MR Explorer i royalex, röd och med vinil riering. Frågade om de har den i lager och hur länge får jag vänta då jag tänkte köppa den från bearand.water i fal det dröjer mycket.
De svarade att de har inte i lagert en kanot precis som jag önskar (hade en men med trä riering och hade en 15" precis som jag vill ha den dock kortare). De sa också att dem ska kolla med bearandwater i fall de har en kanot (canoeadventure verkar köppa MR canoes från bearandwater).
Jag fick ingen svar till sidag.
Jag undrar bara om det tar mer än en vecka för att kolla i lagert, hur lenge ska det ta att få canoten?!?
I alla fal, jag ködre lite runt i Skåne dena lilla semester som var runt midsommar och jag har hittat ett par ställe det går bra att padla lite och jag ser emot att få kanoten.
Idag skriver jag mail till bearandwater (men det verkar de bruckar inte leverera i Sverige)
Hoppas vi lösser det (tyver jag börjar semester nästa vecka och lykades inte köppa en kanot som jag planerade använda under semestern.. jag är inte pigg alls. Dock jag fick en bra erbjudande från Ancal men jag tror att det bästa val jag kan göra är att koppa en ny royalex kanot som jag kan använda i 10 år... därför kanske det är värt att vänta lite mer).
Med önskan om en trevligt, soligt sommar,
Marian
(igen med min dålig bokstavning :)) )
P.S.
(Bil köppning går inte bra hellre. Svart att hitta en A4 avant quattro svartmetalic som har mindre än 10 år och mindre än 15000 mil och har manuellväxellåda).