Tråd: Hunn-slaget

Hunn-slaget 1-3/10 2010
Välkommen till öppna kanot (kanadensare) träffen i idylliska Svarttorp utanför Rejmyre.
Vi samlas på fredagseftermiddag-kvällen  vid gemensam måltid till självkostnadspris och diskuterar lördagens aktiviteter och bekantar oss med pseudonymer. Lättöl och läsk finns att köpa.
Övernattning sker i eget tält. Vattentoa finns.
Lördagen: Paddeldag på Hunn och aktiviteter. Lunch räknar vi med att inta på Pizzerian i Rejmyre. I övrigt egen mat. Tillgång till fika och mackor kommer att finnas hela tiden.
Stannar ni kvar till söndagen kan vi grilla på kvällen.
Obs! Det finns ingen bankomat så ta med kontanter.
Anmälan senast måndagen 27/9 2010 på grund av matplanering till:
clipperman (at) hotmail.se
eller
Kalle 070 – 673 25 95
Svarttorp ligger cirka en mil norr om Rejmyre (mot Hävla).
PS. Vi är många låt oss visa det. DS.
En en gång varmt välkomna.

Sv: Hunn-slaget

Jag kommer.

Jag tar med mig mina två solokanoter byggda i plywood samt min woodstrip tvåa.

Om någon vill prova, kan jag även ta med min Acron Maraton två. Men då får ni meddela mig.

Svante

Sv: Hunn-slaget

Kommer också.
Nu har jag sålt Clippern, så jag har bara småkanoterna just nu. Ombygget tar två personer, men då får jag ett barn "över". Tror inte de klarar kanoten själva om jag tar Mumrik.
Nå, vi blir tre härifrån och tar med två kanoter, så får vi väl dela upp oss bäst vi kan!
Hinner kylan komma lite mer ordentligt har vi platser över i kåtan, där man kan elda, torka och ha det mysigt. Frusna får företräde! Är det fortsatt varmt tar vi bara tarpen.

Sv: Hunn-slaget

Hej Anna! Kul att ni kommer.Bekymra dig inte om placeringar, han paddlar med mig.
Kalle

Sv: Hunn-slaget

Jag dyker upp på fredagkvällen.richedit/smileys/custom/jumping.gif.html
Plockar nog bara med mig en kanot.

Curt