Tråd: Hej! Ny medlem och Magnus heter jag

Hej forumet!

Hittade detta forum när jag satt och "googlade" open canoes i tron att det inte verkade finnas någon svensk sida om kanadensare, men ack så fel jag hade. Kul att någon lagt ner arbete och gjort denna sida!

Jag håller till i Tyresö och har motionspaddlat kajak(!) sedan 1986 och tänker inte sluta med det bara för att jag blivit väldigt sugen på en öppen kanothttp://www.opencanoe.se/forum/richedit/smileys/YahooIM/3.gif  .

Vi har en hel del trevliga sjöar och åar här hemma och jag söker efter en lämplig farkost att fara runt med men har hittills inte lyckats bestämma mig. Ni vet - den skall vara snabb, lätt, rymma två vuxna och ett litet barn och så skall den vara lätt att paddla solorichedit/smileys/YahooIM/22.gif.html  .

Nåväl, medan jag försöker bestämma mig så får jag läsa om andras äventyr och trösta mig med en tur i kajaken!

God tur!

/Magnus

Sv: Hej! Ny medlem och Magnus heter jag

[SIZE=2]Hej Noworries, välkommen till forumet.

Alla är välkomna hit även de som paddlar kajak. Jag har faktiskt 5 st kajaker själv ([/SIZE][SIZE=2]men berätta det inte för någon) fast ännu fler kanadensare.

Man kan aldrig få för många kanoter, så du får börja samla på dig kanadensare också.
Som du kanske sett är det flera här på forumet som bygger egna, så det är ju en möjlighet att få kanoterna som man vill.

Det brukar dyka upp en hel del på Blocket också.

[/SIZE]

Curt

Sv: Hej! Ny medlem och Magnus heter jag

Herre Gud Curt !
Har du verkligen 5 kajaler och ännu fler kanoter?
Du måste beretta lite om de.. kanske några bilder också.

Hej Noworries, jag är också ny medlem .. jag också började med kajaker och nu letar efter min först kanot.

Trevlig att träffa er alla och hoppas att jag ska hitta en båt snart och kanske träffa er ute på vatnet !