Tråd: Paddlarträff i Skara 2013 5 - 7 april

Paddlarträffen i Skara 2013 blir den 9:de. Inbjudan finns på min hemsida http://www.sf-canoe.se/ 

Svante

Sv: Paddlarträff i Skara 2013 5 - 7 april

En fin paddeltur idag, fick röja på ett par ställen för att komma fram.Nu blir det lättare på paddlarträffen.
Det var ganska gott om vatten. Hoppas på mer sol i veckan, så det blir mer vatten.


Svante

Sv: Paddlarträff i Skara 2013 5 - 7 april

Ingen is på Flian?
Anna på G

Sv: Paddlarträff i Skara 2013 5 - 7 april

Anna på G skrev:

Ingen is på Flian?
Anna på G

Helt isfritt

Svante

Sv: Paddlarträff i Skara 2013 5 - 7 april

Mer vatten??? Jag som hoppas att för en gångs skull klara att ta mig ut i strömfåran på egen hand! Fast här i Mälardalen verkar det allt bli som Svante vill, här skiner solen! Vi ses på fredag. Anna

Sv: Paddlarträff i Skara 2013 5 - 7 april

Hoppas ni har en härlig helg :) !
Nyligen genomliden lunginflammation gjorde mig tveksam, och till slut bestämde jag mig för att stanna hemma. Jag ska nog ägna dagen åt att laga paddlar och fixa lite med kanoten i stället, och längta efter varmare väder så att jag vågar mej ut!
Anna på G

Sv: Paddlarträff i Skara 2013 5 - 7 april

Nu har jag lagt in några bilder under rubriken Paddelberättelser

Curt

Sv: Paddlarträff i Skara 2013 5 - 7 april

Bästa träffen hittills! "Snäll" ström, massor av folk och en Lutra som uppförde sig alldeles utmärkt. Stort tack till Curt som paddlade henne motströms och till Anders och Isak, Curt och Svante som alla tog det lugnt tillbaka och agerade barnvakter åt mig! (jodå, det var precis vad ni gjorde och det var snällt). Anna