Tråd: Flytvästprojekt

Hej alla glada kanadensarpaddlare!

Mitt namn är Gustaf Myrup och jag kommer från Malmö Högskola. Under de senaste månaderna har jag och sex vänner arbetat med ett projekt som går ut på att bygga en ny typ av flytväst för fritidsaktiviteter. Jag skulle gärna berätta mer exakt om vad det är vi utvecklar men det är en hemlighet för tillfället :) Jag misstänker hur som helst att många av er är insatta i ämnet och ber därför er om hjälp för att få svar på vissa frågor som jag och mina kollegor har. Vi har satt ihop en undersökning som vi vore väldigt tacksamma om ni fyllde i, det tar max 5 minuter skulle jag gissa, om ens det.

Undersökningen hittar ni på vår hemsida http://www.calor.nu/index.php?sida=undersok

Vi vore som sagt jättetacksamma om ni tog er tid! Vi bör slutföra undersökningen under nästa vecka (6-10 april -09) så fyll gärna i innan dess :) Som tack skulle vi gärna nämna opencanoe.se i vår slutgiltiga presentation samt skriftliga arbete!

Jag ber om ursäkt då jag själv inte är en sann paddlare (jag önskar jag vore dock!), så hoppas att jag inte upprör någon med denna post. Vi är bara ett gäng studenter som söker svar :)

Trevlig helg, fortsatt trevlig paddling och ett stort tack från projektgrupp 13!
Mvh Gustaf Myrup

Sv: Flytvästprojekt

Hej Gustaf

Låter som ett spännande projekt, hoppas vi här på forumet kan vara till hjälp med våra svar.

Lycka till med projektet och skriv gärna någon gång i framtiden och berätta hur det går.

Curt

Sv: Flytvästprojekt

Hej Curt!

Alla svar räknas så det gör ni absolut :) Vi har än så länge fått in drygt 60 svar från massa snällt folk och det känns jätteroligt att folk tar sig tid.

Jag återkommer förhoppningsvis om någon månad då slutspurten närmar sig och berättar hur det gått.