Tråd: Hyra Acronkanoter?

Jag har för mig att jag läst att Acron brukar närvara vid endel långlopp och hyra ut kanoter där.  Någon som vet vilka långlopp?

Skulle gärna vilja hyra en Martrea och testa att köra något långlopp med canadensare...

Mvh
Kristian

Sv: Hyra Acronkanoter?

Om jag förstått rätt så åker han omkring och hyr ut kanoter på Multisporttävlingar högt och lågt i landet.
http://www.multisport.se/nyheter/nyhet.php?id=918
Scrolla enr en bit så ser du bilder på kanoterna.
Men han är aktiv på forumet och kommer säkert att svara med sanningen här snart.

//

Senaste redigerad av trilla (2010-07-23 21:06:57)

Sv: Hyra Acronkanoter?

Tack för svaret!

Håller du på med multisport?
Jag har varit sugen på att testa någon lättare tävling som inkluderar paddling, men inte hittat någon att teama ihop med.

/Kristian

Sv: Hyra Acronkanoter?

Nej multisport har jag aldrig hållit på med är väl för tung och slö egentligen.
Men har köpt paddlar av Patrik har jag gjort.

Sv: Hyra Acronkanoter?

Har du hittat någon martrea att hyra?  Jag har en maraton två som jag skulle kunna hyra ut till Göta-kanal-loppet, om du är intresserad.

Svante

Sv: Hyra Acronkanoter?

Nej, det blev inget DKM+ iår heller, vilket känns lite surt eftersom jag är i så hygglig form att distansen inte är något att oroa sig över. Det skulle vara enormt kul att paddla en lättdriven kanadensare och "ge järnet".

Problemet är att mina paddlingskompisar är väldigt svåra att övertala till att lägga tid och energi just på att tävla :( , så jag söker fortfarande efter någon att paddla långlopp med. I helgen blir det kajakpaddling med en av "svikarna".


Jag tackar för erbjudandet och det är väldigt intressant om jag lyckas hitta någon att tävlingspaddla C2 med!

/Kristian